miercuri, 11 mai 2011

DEZAMAGIRI

        In urma cu ceva timp va spuneam ca a rasarit soarele si pe strada mea , nu stiu ce sa zic, mare lucru nu am facut si ma doare tare mult ,am inceput acest proiect de restaurare DKW 1939 cabrio de aproape 2 ani .
        Cred ca nu am gasit pe cine trebuia ca meserias  ,dar mai incerc ,continui cu el sa vedem ce poate chiar daca se misca foarte incet alta solutie nu am ,toti tinichigii care vedeau masina fugeau.
        E tare greu sa te apuci de asa ceva si mai ales acum cind lipsa banilor e o problema deosebita ,pentru toata lumea.
         Si ca o constatare pe vremea asta cind toti se pling de bani de lipsa locurilor de munca ,nimeni nu vrea sa munceasca cu adevarat ,sa fiu iertat nu vreau sa generalizez dar in bransa asta se cam intimpla.
         Sunt numai niste ginduri izvorite din experienta mea,sunt si ateliere adevarate ,e drept citeva ,dar foarte scumpe.
      DAR NU MA DAU BATUT ,MERG INAINTE PINA VOI FINALIZA
     
      LONTOS C-TIN














  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu