joi, 4 septembrie 2014

Povestea FIAT -lui 1100 continua

                     

    Din februarie 2014 se afla in atelierul lui Virgil ,la inceput am fost foarte incintat se inainta rapid dar apoi a incetinit ritmul .Lucrarile executate sunt de calitate deosebita dar tariful este fantastic ,o multime de bani ,nu mi-ar parea rau dar nu prea da inainte .Am reconditionat sasiul ,indreptat caroseria ,refacut tot ce inseamna sistem mecanic ,frine ,rulare ,directie s-a luat fiecare componenta in parte si s-a revizuit acum fiind ca noi .Am refacut sistemul de inchidere al usilor ,instalatia electrica ,bara fata ,acum lucrez la bara spate ,sistem de prindere lampi semnalizare si placa numar.Am tot sperat sa termin vara asta dar nu mai sunt nici bani de ajuns .Pentru tapiterie am optat pentru un interior de Skoda 120 .adica scaune fata si bancheta spate care e din doua bucati masina avind portabagajul cu acces din interior.Sper din tot sufletul sa termin anul asta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu