joi, 13 martie 2014

DACIA 1300 zidita in casa

                                                               O Dacie zidită
Pînă la urmă, femeia a acceptat, după alte negocieri, să vândă terenul celor doi afacerişti intetersaţi, iar aceştia au vizitat-o, alături de avocat, acasă. “M-am speriat când am ajuns acolo. Pe lângă faptul că avea foarte multe pisici, ce m-a şocat a fost că avea o Dacia 1300, nou-nouţă, zidită în casă. Verde, din 1974. Fusese o curte pe care o zidise apoi şi maşina rămăsese în casă”, ne-a povestit Dragomir Tomaşeschi.
„Au fost dificile discuţiile cu bătrâna. Ţin minte că era atât de zgârcită că i-am cumpărat eu cartele de telefon ca să vorbim cu ea. De fiecare dată când termina cartela, chiar după ce-i intraseră banii în cont, venea la mine la birou să-i dau alta. I-am şi spus o dată că are foarte mulţi bani şi îşi permite cartele de telefon. S-a făcut că nu înţelege”, şi-a amintit Gabriel Surdu.
           Aceasta e povestea unei doamne din IASI se intimpla prin 2005

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu