sâmbătă, 21 august 2010

Despre club

Va salut,

Ma numesc Lontos Constantin Anghel, in momentul de fata am implinit chiar azi frumoasa varsta de 54 de ani, tocmai de aceea m-am hotarat ca ar fi momentul sa imi exprim sentimentele si of-urile pe un blog, ma va ajuta fiul meu Lontos Ioan Alexandru sa ma ocup de acest blog.
Familia mea este compusa din frumoasa si sustinatoarea mea sotie Lontos Ioana, baiatul cel mare (lucreaza la Bruxelles, trebuie sa ma laud) Lontos Marian Marius si baiatul cel mic...si asta un mic zmeu... Lontos Ioan Alexandru.
Ideea acestui blog este sa adun cat mai multi prieteni si fani ai masinilor de epoca, o mare parte a timpului meu il ocup cu masinile de epoca, ma interesez in toate partile ce si cum a mai facut nu stiu care despre nu stiu care masina de epoca.
Imi place foarte mult sa organizez tot felul de evenimente, de la nunti pana la parade auto ...si intalniri de la terminarea liceului cu colegii mei.
Pana in momentul de fata am organizat destule evenimente cat sa pot spune ca sunt un bun organizator, drept recompensa, anul viitor am fost invitat sa fiu co-organizator la cel mai mare eveniment al anului in industria automobilistica din Romania, un raliu format din 100 de masini englezesti ce vor traversta o mare parte a Romaniei, mai multe detalii voi oferii in viitorul apropitat.
Va rog frumos sa ma scuzati daca pun anumite poze pe blog care ar deranja anumite persoane din motivul drepturilor de autor, dar incerc sa fac cunoscuta aceasta pasiune catre un public cat mai mare...iar cum o imagine face cat o mie de cuvinte...vor fi destule imagini.
Va doresc o zi placuta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu