marți, 14 august 2012

DKW CABRIO PE BLOGUL VOLGA NEAGRA

                   Imaginea de mai jos reprezinta poza de start la blogul VOLGA NEAGRA   masina din stinga bicolor este un DKW cabrio la fel ca modelul la care lucrez eu ,o masina de suflet pentru mine deoarece am inceput acest proiect acum aproape trei ani ,find prima masina interbelica pe care am gasit-o vorbind cu un prieten la servici.Se afla intr-o comuna in judetul DOLJ sub un finar,dupa un prim contact propietarul un CFR-ist un fel de geambas in zona mi-a cerut un LOGAN pe masina .Nu am putut face nimic atunci ,la plecare i-am spus oferta mea 1000 euro ,daca se razgindeste l-am rugat sa ma sune ,dupa vreo 5 luni ma suna si spune sa mai pun ceva la cei 1000 ai mei ,am mai dat 200 de euro a acceptat si intr-o duminica am plecat cu platforma la el .
   Pe drum o multime de oameni s-au aratat intresati  de    masina mea ,mai tirziu am aflat si povestea ei.
Propietarul de inceput a fost un om de arta apropiat de casa regala  si se spune ca aceasta masina a facut multe drumuri  BUCURESTI -SINAIA ,daca ar putea vorbi ar spune multe intimplari de la PELES. Acest tip de masina a fost o masina populara ,motorul de 700cc facea multe necazuri la drum ,astfel ca in drumul spre SINAIA la POSADA trebuia sa faca o pauza sa se raceasca motorul.
   Dupa razboi masina ajunge la un tinar student din CLUJ,culmea si el actor ,dupa student masina de la CLUJ ajunge la BUCURESTI si aici noul propietar se invirte in lumea artelor fiind  pasionat de vehicole istorice ,masina cu noul propietar apare la evenimente auto,un articol cu noul propietar si poze le-am gasit in almanahul AUTO din 1986.Dupa revolutie masina e parcata in DOLJ la socri si propietarul emigreaza in CANADA ,se intoarce dupa 20 de ani si afla ca masina a fost vinduta de socri.
   Ajunge la mine si ne imprietenim.

     LONTOS C-tin
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu